Årets första färskpotatis.

Finns det något mer underbart än att grilla med nära och kära, äta god mat såsom stekt kött, en god salla, färskpotatis och äta gott? Längtar tills att sommaren börjar på riktigt och tills man kan börja göra dessa saker. Dock måste jag köpa mig en grill (om jag orkar) annars får det bli engångsgrill hehe.

Gjorde iordning en god middag alldeles nyss, med Sallad, lax och färskpotatis.. dock då var jag så dum nog att jag började steka laxen samtidigt som jag satte på potatisen vilket resulterade i att jag fick äta potatisen vid sidan om senare när den var klar. Men det slank ju ner iallafall så nemas problemas.

Sitter fortfarande och tragglar med plugget men dock inte lika effektivt som jag kanske borde göra... Är trött och vill helst av allt bara dö lite i soffan framför en bra film, men antar att det får vänta tills imorgon !


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback