Blir gaaaalen

Eftersom bloggappen pâ mobilen är kaos och likasâ den nya designen pâ denna blogg. Hade precis skrivit värsta inlägget som jag skulle publicera och vad händer när jag gör det?, sââââklart blir det error och inlägget försvinner. Orkar därför inte skriva om det sâ jag hâller mig kort...

Idag har vi bara chilat, eller jag iallafall, claudio sitter och försöker plugga. var till affären förut och handlade lite. Har även ätit vegetariska biffar, gjorda pâ nâgon sorts svamp som jag faktiskt gillade väldigt mkt. De blev kvar frân grillningen igâr! :)

Det är även svârare att skriva en normalt, snabbt inlägg pâ claudios tyskinställda data >.< ....

fâr hoppas pâ bättre väder tills imorgon, just nu är det galet kvamligt ute och man svettas bara genom att gâ utanför dörren typ. Sa nog ta mig en liten tuppis nu medans han pluggar, är galet trött och har inte sovit sâ mycket de senaste tvâ dygnen :(

Ha det bra sâlänge!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback