Blir inte bättre.. :(

Känner mig sjukare än vad jag gjorde när jag âkte hit och det är sâ hmla trâkigt för man blir orkeslös pâ ett helt annat sätt. Claudio gick iväg till skolan för att möta upp en kompis och de skulle väl gâ igenom lite saker inför tentan imorgon, själv blev jag väckt vid nio (tydligen fâr jag inte sova längre haha) sâ har precis ätit lite frukost och hade tänkt gâ pâ en morgonpromenad men bâde min ork och min hals sa ifrân... 
 
Händer annars idag dâ?, Jo jag ska tvätta upp lite av min kläder (tvättdag idag) sen ska vi gâ till Claudios föräldrar ikväll och käka lite mat, hans pappa fyller âr pâ lördag men dâ är han inte hemma sâ vi ska fira honom idag... vi funderar dock pâ vad vi kan ge honom... Claduio nämnde ngt om att bjuda med honom till Sverige i Höst, men vi har inte pratat vidare om det sâ fâr haffa honom när han kommer hem! Nu ska fixa iordning lite här hemma och försöka fâ ut ngt av denna dag! Idag kommer även Linnea HEM! :D, eller ja hit till basel som nu är hennes hem..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback