Checklista

När jag var yngre fram till typ 2 år sen så har jag varit ganska bekväm i mig själv, inte varit speciellt intresserad av att resa, se och upptäcka länder men nu har jag en hel önskelista på länder som jag vill (SKA) besöka innan jag ligger i jorden.

Här kommer den:

Först vill jag besöka Thailand, vilket jag och min man funderar på att göra inom kort ( typ nästa vinter/jan-feb om det funkar med skola och pengar )


(hur vackert är inte detta)

Sen vill jag besöka indonesien, Bali

Bali och Thailand är nog rätt så lika i sig (någon som vet ngt om det) det jag vet är iallafall att bali är som varmast och torrast under sep-okt månad och thailand är ju i feb-april, men till klimatet och utseendet så är det rätt så lika tror jag...

Sen har jag en dröm om Dubai (där är det mest snobbfolk med lamborginis och fläshigt) men jag har uppfattat det som ett galet vackert ställe att åka till... fast dock väldigt dyrt.


Vem bygger ett hus(hotell antar jag) Mitt ute i havet? ahaha

Australien står sen på listan och sen vill jag resa runt i Usa lite oxå


(bild på sydney)

Sist men inte minst kommer en bild på Miami.

Kommentarer
Postat av: SeventyFiveDays - Sommarbloggen

Nu kickar vi igång vår helt nya sommarblogg. Vi är sex tjejer som kommer blogga varje dag under hela sommaren! Låter inte det som en bra idé? Vi kommer blogga om våra intressen och ladda upp rejält med bilder!



Kramar

- Tjejerna på SeventyFiveDays

Postat av: Vilma Bolding

Läs om feminism, antirasism och inte massa tråkigt babbel.

www.ladylay.blogg.se

www.ladylay.blogg.se

www.ladylay.blogg.se

2012-06-10 @ 00:32:26
URL: http://ladylay.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback