Dan före doppardan

Idag är det bokstavligen dagen före doppardan, Imorgon ska lillskiten anton Döpas och därmed "doppa" huvudet i vattnet hihi :) Får se om jag häller upp dopvattnet eller tänder dopljuset. Ska iallafall bli kul och lite nervöst att stå där framme inför alla människorna.

Idag sov jag till kvart över 10! GUD så skönt. Tog en dusch och fixade iordning mig osv. Ska åka med Fanny till nypan sedan och shoppa kläder med henne sen. Hon är väl hemma runt halv 2 och tills dess ska jag försöka hinna med att plugga lite?! Gaah börjar få ångest inför denna tenta, känns som att det kommer gå åt helvete. Denna kurs är på BARA tre veckor och de förväntar sig att man ska hinna orka pressa in all information om all lm såhär några dagar innan sommarlovet. YEY Grattis, ni har verkligen tänk till :)

Försöker få insperation till att tänka possitivt men det är svårt just nu, blä!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback