En ut en in

Sitter på jobbet, har rast. Har inte sovit såhär djupt som jag gjorde i natt på väldigt länge.. Antar att jag var skapligt trött? Jobbar till 15 idag sen kommer syster och hennes kompis och slaggar över för de ska utforska stan i eskilstuna Och shoppa;) ena katten som jag har. En suuupersöt gråvit norsk skogskatt har en spekulant som ska komma och kolla på henne idag så vi får se, tråkigt om hon åker för mig för hon är superkelig men superbra för henne om hon får ett permanent hem!:) får se vad som händer sen, får troligtvis in andra katter isnfl efter henne. Det är sjukt så mkt katter som behöver ett hem, det står över 50 katter på kö som väntar efter att någon ska sträcka ut en hand. Och det är ENDAST här eskilstuna. Tänk er då i hela sverige...:/ jag gör det jag kan den här sommaren iallafall. Försöker ge så mkt jag kan eftersom jag vet att jag får tillbaka i tacksamhet. (ingen kan göra allt men alla kan göra något):)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback