Förstenad

Hade tänkt gå och kolla på en film som börjar på tv 11 nu kl nio men sitter fastklistrad i stolen. orkar verkligen inte röra mig, plus att ryggen värker. Förut satt jag alltid i soffan och nörda vid datan men nu sitter jag vid köksbordet i min ensamhet (kan leka att jag jobbar över extra hemma höhö ). Funderar på om jag ska fixa iordning ngt gott och äta och kolla lite intressanta bloggar, (jag är en följabloggnörd) har typ 5 bloggar som jag kollar slaviskt varje dag, jag är EN SJUK MÄNNISKA haha. Skulle sitta fint med en fet godisåse nu med mycket lakrits och choklad för det är den tiden på månaden så ni vet. Så just nu känner jag mig som en vätskefylld michelingubbe som behöver tröstäta lite för att känna sig mer mänsklig ;)

Tack, det var allt för denna gång. slänger dit ett liten video som ni kan roa er med sålänge.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback