HELT Slut,

Har varit igång sen kl halv 8 imorse, började dagen med en promenad vilket var väldans skönt. Bra start att börja dagen med,  får nog bli så imorgon med men kanske sover till 8 iallafall då ;) Funderar på att ta en springtur ikväll bara för att jag är så jävligt trött, måste få  lite energi till plugget timmarna innan jag ska sova. har även tagit fram köttfärs som jag ska försöka göra någon form av mat med. Dock vet jag inte riktig vad än.
Imorgon är det sveriges Nationaldag som sagt och jag ska tillbringa den i skolan med jävla massa papper och lappar med frågor på. Får se om jag känner mig någe klokare efter morgon dagen för just nu känns allt bajs. Nepp nu ska jag ta på mig springskorna och hoppas på uppehåll med vädret!

image description

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback