Längtar tillbaka

När jag gick på högskolan så var min häst tindra och fotbollen mitt liv, det som förgyllde mina dagar, glada som ledsna. Min häst var mitt allt och hon var bäst. En lite söt, småtjock tinkerhäst som var förtrollande vacker i mina ögon. Min syster hade oxå en tinkerhäst, vi hade varsin. Hennes var skäck och min helsvart med vit stjärn. Gud vilken fin combo de var. Men ju äldre vi blev och ju mer skolan och annat kom emellan ju mindre tid hade vi för dem, och intresset svalnade nog lite. Men idag går jag nästan dagligen och drömmer om att rida igen, känner att jag skulle bli en aning lyckligare om jag fick börja rida igen, men frågan är bara, vart och NÄR? Lite svårt att hitta medryttare här i Eskilstuna där jag bor som har bra bussförbindelser då jag inte har egen bil... Åh längtar ihjäl mig verkligen... Här har ni bilder på Min (den svarta) och min syster tinkerhäst!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback