Mkt som har hänt på och samma dag.

HEJ! Idag såg jag för första gången i "vuxen" ålder, en död människa. En tant hade avlidit på jobbet och de har gjort iordning henne så himla fint då det var inte jobbigt att se henne. Det som jag tycker är mest läskigt är att de blir så stela och kalla.
 
Sen fick jag ett annat roligt besked... Nooot. Pappa ligger inlagd på sjukhus så var och hälsade på honom på AVA förut. Jag föreställer mig alltid sjukhus såsom på Grey´s, ni vet när folk kommer inblödandes med en yxa i huvudet eller kollapsar i entrén. Har är det lugnare, men ändå tydligen alldeles proppfullt på sjukhusen. Jag ska ha min praktik, eller en del av del (2 veckor) på IVA, (intensivvårdsavdelningen) här i eskilstuna så det ska bli väldigt intressant att se hur det kommer fungera, tror dock inte det kommer likna grey´s ;)
 
Sitter för tillfället med hårfärg i håret, var på TIDEN att jag tar bort denna fula långa utväxt jag låtit växa sig lång. Var på gymmet förut och tränade en timme efter jag hälsat på Far. Körde en övning som verkligen tog. Skulle vilja ha lite vikter och typ en medicinboll hemma så att man kan träna lite. Palla åka till gymmet för att träna med massa andra människor som luktar skunk. Det blir min önskan som födelsedags present. 6 och 8 Kg vikter och en mellanstor medicinboll ;)
 
Hejpåden.
 
Och föressten, imorgon får jag hem en kisseunge! :)  (dock inte dem på bilden )

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback