NEJNEJNEJNEJ

inte nu, vill inte bli sjuk nu snälla låt mig slippa detta. Somnade med ricinoljan i håret förut, trött som en halft levande zoombie. Har mitt livs värsta huvudverk och kroppen känns som att den ska gå sönder, fryser osv. ja ni vet hur det är att va sjuk, det suger och det finns ingen positivt i det om man inte har någon som kan ta hand om en...Har knaprat i mig två st alvedon, dricker te och yoghurt med varma hallon. funderar på att gå lägga mig tidigt ikväll! Klockan är bara/redan snart halv 6 så jag får hoppas att jag mår bättre imorgon, ska jobba och vill absolut inte ringa och sjukanmäla mig.. Vad hjälper mot "sjukhet?" dricka mycket te?, äta varm/kallt? någon som har gamla hushållsknep?! Äter inte kaffesump iallafall bara så ni vet haha ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Måste säga att du är sjukt vacker! :)

Svar: Tusen tack! :)
Helene


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback