Oväntat besök av familjen.

Straxt efter att jag skrivit förra inlägget så ringer rosi upp och säger att Hon, Robban och Fanny är påväg till Eskilstuna för att de ska kolla på skor på skokanonen, så de plockar upp mig och vi åker dit, och SÅKLART hittar jag ett par skor, men detta var faktiskt ödet så jag var tvungen att köpa dem. Såhär var det, de stog på rea hyllan, endast ett par kvar och i MIN storlek, hallå? Då är det ju meningen att jag ska ha dem ;) Kostade bara 200, ordinarie pris ungefär 400 så det var ett riktigt kap. Sen köpte jag ett somrigt spetslinne på Cubus, två vanliga linnen och två nagelack i somriga färger! :)

Sen åkte vi hem till mig och käkade sallad som vi hade plockat ihop på ica, nu sitter jag och äter ett smarrigt Fruktfat och ska snart börja plugga inför medicindeligeringen som jag har imorgon vid 10.







asvlutar detta inlägg med en bild på Fanny;)
man måste va snabb om man ska smygfota ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback