Return.

Skickar tillbaka klänningen, känner mig inte helt hundra på den, den passade inte riktigt då den var liiiite för stor, hängde lite där uppe och vill inte förstöra den genom att försöka klippa och klistra. Så jag skickar tillbaka den och fyndar lite på H&M rean som är just nu. Finns massa bra saker och rejäla prissänkningar! :)

här är en klänning som jag klickade hem, elegant och söt i sommar till ett par högklackade skor.


och sen dem här shortsen bla. endast 130 kronor!!!

ordinarie prid 250.


jeansshort är faktiskt ngt som jag letat efter man aldrig hittat ett par snygga, de här tycker jag om, får hoppas att de passar bara..

Kommentarer
Postat av: To Collide

Håller med! H&Ms rea var bättre än vanligt! x


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback