Saker som kan driva mig till vansinne...

För övrigt så är jag inte speciellt lättretlig (förutom om jag är hungrig) och bli inte speciellt arg men saker som jag kan bli tokig över är folk som INTE KAN HÅLLA TIDER.. Ett ytterst bra exempel på detta är tvättstugan, av någon jävla anledning så är det alltid utländska kvinnor, (är inte rasist!!) som har en tendens att skita i tiderna som står, skiter i att dom som ska tvätta efter dem kanske vill komma in och börja sin tvätt för man har faktiskt bara 2,5 timme att tvätta på och den här gången hade jag ganska så mkt. Så jag står och väntar på henne en kvart innan hon kommer, dvs en kvart av min tvättid. Hon Kollar på maskinerna, äsch bara 15 min kvar som att jag inte har annat för mig än att kolla på hennes jäkla tvätt. Hon skyndar sig inte på, hon ber inte om ursäkt utan kollar om kläderna i torken är torra, nepp det var dem inte och så startar hon om?!?!?!? HALLÅ VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MÄNNISKOR?

Kanske låter barnsligt att bli sur över en sån här sak men när det upprepas gång på gång på gång så har man lust att slå en stekpanna i huvudet på dem så att de förstår!...

Om hon inte är borta med sina saker när jag går ner igen om 40 min så slänger jag ut allt på gårn.!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback