Slutet på denna vecka.

Snart är denna vecka över och imorgon är det måndag igen, Jag är ledig hela dagen och det ska bli skönt, dock så hade jag önksat att få jobba men blev inte förfrågad. Ska jobba korta pass tisdag och onsdag, bättre det än inget! :) Dagen har bestått av besök hos päronen, tvätt (alltid söndagar;) ) och sen har jag hunnit med en löptur på 30 min, när regnet hade uppehåll sen kom emelie över och vi har kollat lite tv-serier och ätit popcorn och drunkit te :)

Hon åker hem och lämnar mig hela sommaren på tisdag för att jobba hemma i Gullspång. Kommer bli en lång sommar men men :/

Morgondagen bjuder på regn sägs det så jag ska börja planera hur jag ska lägga upp mitt tyskaplugg!

image description

Sov så gott, puss på er

Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen:
http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-06-10 @ 23:48:23
URL: http://millahoman.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback