Snäll vs. Dum

Många säger till mig i olika situationer och vid olika tillfällen att jag är FÖR snäll och för godtrogen, att jag måste bli hårdare och inte låta folk trampa på mig och jag har tänkt på det och såhär är det. Jag kan vara FÖR snäll och godtrogen när det gäller personer i min närmaste närhet, familj och vänner som jag håller nära inpå livet och det är oxå då som det gör ondast när man väl blir sårad. Men varför ska man gå in med den inställningen att folk vill en illa, varför vara en bitterfitta rent ut sagt när man istl kan välja att se det goda och possitiva hos människor. Jag är trött på människor som jämt är bittra, blir sura över skitsaker och långsinta människor vafan ge er säger jag bara. Andas, va glad och tänk possitivt. Man lever en gång så varför leva ett bittert liv och tänka på alla motgångar när man kan tänkta på hur roligt livet faktiskt kan va, det blit vad man gör det till helt enkelt!! Ville bara få det ur mig, ni som är som jag som väljer att hjälpa andra människor i största mån och bara glada, go u!!:)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback