tatuering.

En av tatueringarna som jag har är en text som lyder "enjoy the little things in life, for one day u might look back and find that they where the big things" Dvs att man ska uppskatta de små sakerna här i livet för att det är dom som i slutändad betyder ngt. Dvs pengar gör dig inte lycklig om du inte har kärlek. Och Just nu hände en sån där "liten sak" som gör att jag blir lite varm inombords. En utav katterna jag har "hope" är en ganska så stor svart-vit bondkatt, supersöt och gosig men lite blyg av sig och hon har mest gömt sig hela tiden hos mig fram tills nu, för en liten stund sen. Hon hon fram och luktade, la sig lite på rygg och jag fick klappa henne. Det är som att hon äntligen funnit sig till rätta lite grann och litar på att jag inte är någon farlig varelse som vill henne illa. Sånna här saker gör mig faktiskt ganska lycklig och tillfreds med kvällen. Nu ska jag snart sova, ska upp ganska så tidigt och fixa till i Pappas lägenhet imorgon medans han inte är hemma (kan behövas) och sen ska jag jobba vid halv 2, sen när jag kommer hem så har jag min älskade pojkvän här, helst nerbäddad naken i sängen ska han va när jag kommer hem höhö. Skämt å sido, han är efterlängtar må jag säga. Ska dock jobba hela helgen fram till måndag, mindre kul...

Vi hörs imorgon! pusspå er va
 
en söt liten blyg hope!
och en mindre blyg men söt Gloria!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback