Tips på bra shampoo.

Har ni blont hår som jag?, på sommaren blir det ofta solblekt och kan kännas torrt och slitet och då ska vi inte nämnna hur det blir på vintern, KATASTROF! Iallafall ett shampoo som jag tycker är bra, innehåller natruliga oljor och som inte torkar ut håret är Amikas Shampoo och balsam, kan kännas lite "Dyrt" för en hårprodukt, men idet här fallet så får du vad du betalar för...



Beskrivning om produkten:

Amika Balancing Shampoo
Ett balanserande schampo som milt rengör och återfuktar håret. Innehåller världens mest näringsrika bär, havtorn och arganolja. Den krämiga formulan gör håret mjukt, lätthanterligt och ger det volym. Har naturligt färgbevarande egenskaper.

- Krämigt och, skonsamt schampo som kan användas varje dag.
- Tillför fettsyror, proteiner, antioxidanter och andra näringsämnen till håret.
- Färgbevarande egenskaper.

Och sen har jag följt "trenden" ricinolja som faktiskt är skitbra tycker jag. har inte orkat lägga märke till om det växer fortare eller inte (sägs att det kan växa upp till 5cm varje månad) men det blir otroligt mkt lenare, starkare och ser friskare ut! Kör typ 2 ggr i veckan och låter oljan sitta i undefär 1 timme innan ajg sköljer ur ordentligt!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Superfin blogg!


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback