tyskland

Hej Allahoppa! Idag har jag hunnit med att vara i tyskland och handlat med claudios föräldrar medans han var i skolan en sväng. Vi âkte dit för de skulle inte pâ en sk. "drugstore", där man kan köpa smink, shampoo, bra och ha saker och allt sânt där. Det är en sjuk skillnad mellan priserna i Tyskland och i Schweiz. Köpte med mig en hel del bra-och-ha-saker därifrân sâsom sminkborttagning, en parfym (bruno banani, den lila) sen lite ansiktsmask och fotpeeling etc.. :) Sen âkte vi till Lidl och jag kände mig faktiskt liiiite som hemma, eftersom mânga av varorna som finns Pâ lidl finns ju all-over-the-world sâ att säga sâ det kändes skönt ;) Köpte även med mig massa saker därifrân sâ nu behöver pojkarna inte svälta höhö...
 
Vad händer annars dâ? är fortfarade inte helt frisk vilket betyder att ut och springa inte vore den klokaste idên för tillfället sâ jag försöker sysselsätta mig med annat. Har städat lgh lite idag och annars ute sâ är det jävligt kvalmigt sâ det känns som att man ständigt svettas, räknas det som träning?;) Just nu sitter jag och dricker te, och äter jordgubbar med mjölk medans Claudio sitter och pluggar. Han fick även hem en bashögtalare idag som han hade beställt och det är GRYMT BRA LJUD i den, plus att det finns en tillhörande mikrofon i den sâ man kan leka kareoke ;) 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej! Allt bra? :D


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback