Bulldeg på jäsning!

fick för mig att jag skulle baka bullar idag / längder så att man har något att bjuda på när man får besök :) Har även varit i stan idag sen skolan för att träna inför eximinationen...

Har städat i lgh oxå samtidigt som jag väntar på att degen ska jäsa... Ska försöka mig på vaniljlängder idag :) Hoppas det blir lyckat haha

Sa till om att jag vill ha mitt extrarum idag så äntligen så kan jag göra iordning och sånt snart! De skulle komma och besikta rummet på tisdag kl halv 10 så då ska jag få svar ifall jag kan få taeptserat eller inte. Ska göra på vitt och stilrent och fina färgglada detaljer istället :) Måste dock rensa rummet tills på tisdag så att de inte märker att jag använt det ;)

Nej, dax för Bullbak och sen kommer Emelie hit och hjälper mig och sen ska vi ha GREYS MARATON, sooom vi längtat! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

In i krafsa lite och slå i massa spik så du för göra om;)

2012-03-07 @ 17:51:29

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback