Död.se

Gud vilken lång dag! Det här är det värsta med att ha långdistans, att ta dig dit eller hem tar en hel jävla dag och man är helt slut när man kommer hem. Steg upp kl 6 imorse och sen dess har jag varit på resande fot, och jag är inte hemma än. Är snart i eskilstuna och längtar inte hem ett dugg, alltid ångest tills man kommit in i vardagen igen.. Åker ju till honom om 3 veckor igen så saknaden är stor men inte lika stor som den brukar vara annars när det normat sätt tar typ 6 veckor innan vi ses igen. Haft världens bästa vecka med massa av skoj och sett så vacka platser som jag aldrig trodde att jag skulle få se... Basel är en stad som jag älskar och hoppas att den staden kommer vara en del av mitt liv en lång tid framöver:)

Som sagt, snart hemma och måste till ica och handla och snälla emelie följer med. Först måste jag hem och duscha bort res/stress svetten haha


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback