Framtidsdrömmar

Ibland blir det så att man sitter och drömmer sig bort i ingeland, man drömmer om hur ens liv kan se ut om 5-10 år. saker man vill göra och saker man vill hinna med att göra, platser man vill besöka innan man dör. Ganska spännande faktiskt för man kan inte ha någon som HELST aning. Man kan aldrig veta hur ens liv ser ut om 10 år, inte ens om 1 år, inte ens vecka framåt men drömma och måla upp bilder i huvudet kan man alltid göra eller hur?;)

Ibland tänker jag om jag valt rätt stig i livet och om de val jag gjort är bäst för mig, vilka konsekvenser kommer de få i framtiden och tänk om det går utför senare i livet? Men vet ni vad jag kom fram till?
Jo att man inte ska tänka så långt i framtiden, visst man ska ju ha framtidsvisioner men man ska inte grummla så mkt över de val man gjort och de vad man kunde/borde ha gjort. Gjort är gjort och vad som händer händer.

Jag skulle vilja ha en liten spåkula för att se en liten snutt av vart jag står om 10 år, vart bor jag, har jag barn? Kommer jag att vara gift, vem är jag gift med osvosv...

Det är ganska kul att sitta och drömma sig bort i ingenmansland :)!

Lev u nuet, tuta och kör. vad har du att förlora?

image description
image description
image description


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback