I funderingar

Första skoldagen idag, segt och inte alls taggad. En liten del av mig är fortfarande kvar i schewiz så därför blir det lite segt att komma in i vardagen. Har sådan lust att fixa till min lgh, inreda snyggt i mitt sovrum och fixa till lite här och där. Även om jag inte ska bo här i hela mitt liv så vill jag ändå ha snyggt och trivas! Så ska gå ner till pagoden fastigheter den här veckan och säga att jag vill öppna upp rummet, eller det är redan öppet men jag vill ha "tillåtelse"

Ska försöka se om jag kan börja en nybörjarkurs i tyska oxå, mailade studiehanledaren och frågade om det fanns några kurser kanske på heltid! Måste börja lära mig lite nu om jag ska överleva hos min man :P Vore kul att förstå mer än några ord hit och dit...

försökte ladda upp bilder från basel men det funkar inte... :S


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback