Schewiz, alldeles för bra

Har hunnit spendera alldeles för mkt pengar, blivit brun i ansiket pga det underbara vädret !(20grader), grillat god mat och gått på pw med claudios mami. Tiden går fort, alldeles för fort men jag har det bra ändå!:) ska snart iväg till en bar där claudios kompis jobbar och imorgon blir det plugg hela dagen lång och sen grillning med hans vänner i någon skog! Ska se om jag orkar ge mig ut och springa imorgon, tycker det är så svårt när man inte hittar någonstans, blir att springa runt runt i parken antar jag haha!

Uppdatering om några dagar kram sålänge

Bilden är från claudios föräldrars trädgård igår där vi grillade:)


Kommentarer
Postat av: Mamma Rosi

Skönt att höra att ni har det bra.Hälsa din man(:

Kramar


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback