Tillbaka på plan!

Gissa vad jag gjorde idag, håll i er.....SPELADE FOTBOLLSMATCH! första gången på typ 2,5 år haha. Emelie fick med mig, då de behövde folk till deras lag, då det var träningsmatch så jag ställde upp :) vi förlorade men jag orkade springa mer än vad jag trodde, dock så märks det att jag inte spelat på år och dar så jag skyller på det och inte på min otränade kondition :P... Måste övas upp!

Får se om jag kan gå imorgon, för då blir det ett pass på gymmet efter plugg i skolan :)

Igår hade jag en sakna katter dag. Någon att komma hem till, några som busar runt runt i lägenheten och någon som kommer och spinner i knät när man sitter i soffan...

Ja man kan ju inte få allt här i livet, ibland måste man prioritera bort en del saker även om det är jobbigt.:/

Vill komma hem till min man, vill att han ska sitta här när jag kommer hem och vill ha hemlagad mat ibland och slippa göra allting själv :) Drömmer om framtiden lite haha ;)

Nu blir det BB och sen sova!.  hare gött allesammans


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback