trött shej

Ställde klockat på 05.20 imorse... Gick upp och slängde på mig kläderna, käkade frukost snabbt och sen iväg till bussen... Började jobbet 06.45, men bussen kom tidigare så var redan framme vid halv 7. Slutade halv 5 idag så skaaaapligt lång dag! Är gristrött men kände ändå att jag var tvungen att få lite luft och motion och luft idag, att sitta inne hela dagen med massa dementa gamlingar gör en inte piggare direkt :) sprang en runda på 30 min och det var riktigt skönt på jag säga!. Ska försöka plugga lite och sen i säng skapligt... jobb igen imorgon mellan 7-16!

Vill att veckorna ska gå fort och hade inte haft ångest om det var så att vi hade problemformuleringar nästa vecka, man blir mer eller mindre grillad av lärarna typ haha så måste se till att förstå vad vi gått igenom på föreläsningarna och jag ska börja NU..

BTW jag tog ner min julstjärna idag ;) haha de säger väl att julen varar ändå in till påska?

image description

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback