En dag på stan i Basel

Mötte linnea idag vid halv 1 och vi bestämde oss för att vi skulle göra lite utforskning av staden på egen hand, utan våra män. Så vi tog trammen in till stan och gick där i några timmar, hittade superfina klänningar bla som jag ska gå tillbaka och prova på fredag när jag får pengar. Sen satte vi oss lite ner, njöt av solen och sen vandrade vi vidare. Basel är galet fint och jag önskar att jag oxå kunde få bo såhär fint... Vem vet, en dag kanske :) Iallafall sen så tog vi trammen tillbaka hem och nu sitter jag och pluggar lite och väntar på tentaresultat som fan borde komma snart, har inte sett spåret av det där resultatet som de lovade oss (igår) ahha Är otålig när det gäller att vänta på saker.

Annars så har det lovats regn typ hela veckan men vart dåligt med det (peppar, peppar), lite sol har vi iallafall haft. om inte annar ganska så kvavt :/ På torsdag, fredag och lördag ska det bli strålande sol iallafall så det får vi hålla tummarna för. Ska tillbaka till stan på Fredag och sen fixa klänningar och sen picknik i parken och försöka ta igen förlorad sol. Ser ut som ett spöke just nu haha :D


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack för en fin dag, Helene :)

Pà fredag ska vi shoppa loss och bli bruna som storkskit. (visst är det brunt, har inte undersökt saken närmre.) ;)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback