Födelsedags"kalas"

hej på er! Jag sitter iordninggjord och väntar på min man som kommer hem från jobbet om cirka en halv timme. Hela dagen har spenderats med Linnea, MYCKET trevligt. Jag hittade 4 klänningar en tubtop och en ögonskugga och lite anant gott. Det är inte så fruktansvärt dyrt som jag egentligen hade trott att det skulle bli. Alla klänningar hittades på H&M, som har otroligt mkt mer utbud än i gamla äckeltuna. Två av 4 klänningar var på rea och de andra kostade typ 250-300 kr styck vilket inte alls är farligt. Hittade även Dopklänningen jag ska ha så det är skönt att det är fixat iallafall.

När vi kom hem från stan runt halv 4 så skyndade vi oss till parken för att hinna steka lite innan det börjar bli kväller. har fått ganska mycket färg faktiskt bara på dessa två (inte ens heldagar) dagar. Imorgon blir det stek hela dagen och sen på kvällen så sticker vi ev, till Tyskland för att käka grekiskt. Ikväll ska vi till Claudios kompis som fyller 25, sen ska vi ut på krogen, vi dricka och inträde fram tills klockan 11, awesome! :)

Nåja, nu ska jag fortsätta att vänta och sörpla i mig mitt vinglas som jag spätt ut med sprite!;)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback