Fredag eftermiddag

Basel är sig likt och jag känner mig verkligen hemma här, idag sov vi till halv 10 och sen gjorde claudio lite räkningsbetalningar etc och sen âkte vi till skolan och pluggade lite, eller jag pluggade inte speciellt mycket för nästa kurs har inte börjat än sâ jag kollade runt pâ bloggar, blocket etc. försökte fâ tiden att gâ. Sen bestämde jag mig för att gâ hem för det behövdes handla och sâ vidare. Jag gick hem själv frân skolan sâ jag försökte hitta vägen och jag klarade mig wiho, haha enligt Claudio är det en självklarhet att jag ska hitta vägen hem vart vi än är nâgonstans. Skillnaden mellan Eskilstuna, hem till mig och Hem här är att det finns sidovägar här överallt, tusentals smâ gator med massa olika namn osv, i Eskilstuna är det raka spâret fram och sen höger typ haha.
jaja anyway, hittade hem iallafall och har gjort lite hushâllssysslor nu iallafall. Tvätten är i maskinen, har förberett en god sallad och sâ ska vi laga middag tillsammans sen när han kommer hem, vilket han borde göra vilken sekund som helst dâ han skulle träna efter han vart i skolan :)
Imorgon ska jag tillbringa dagen med Linnea, OM hon svarar pâ mitt sms dvs :) Fâ se vad vi gör imorgon, om vädret tillâter blir det nog säkert lite parkhäng och grillning tills kvällen! :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback