Kvinnor ska allt vara bra på allt,

Äntligen fick jag tummen ur arslet och gick ut och sprang 40 min idag! yey, imorgon blir det långpromenad med Linnea på fm och sen går vi troligtvis till parken om Hon inte har andra planer, skulle bli fint väder imorgon så vi tänkte ta grillen till parken och sitta där på em/kvällen och njuta! :) Längtar tills fredag då jag äntligen får pengar och kan hoppa lite nya sommarkläder (KLÄNNINGAR!) och sen blir det även sol hela den dagen med utgång på kvällen, någon kompis till claudio som fyllde år. veckan går fort och om mindre än en vecka ska jag bege mig till Sverige. kanske ska göra som linnea och flytta hit, söka jobb?;) hahah Några år kvar dit för min del dock..

Ikväll ska vi gå och kolla fotboll här i Basel, det är 40,000 åskådare så jag antar att det inte är en liten skitmatch haha. Dock har vi bara en biljett på två personer så vi får se hur detta slutar. har klippt claudios hår också, är man inte flickvän så ska  man vara husfru eller till och med frisör ;) haha Snart ska man väl vara sömmerska eller elektriker oxå, vore nått va?

trevlig kväll! :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback