måndag em

Dagen kan sammanfattas väldigt kort. S-e-g. det är kvavt ute, skiftar mellan varmt och kallt och det ser ut att bli regn. Helgen har varit alldeles för trevlig. I Lördags så träffade jag Linnea sen på kvällen så hade vi grillning med vänner och sen så gick vi ut, dock tar jag alltid fel (snyggaste) skorna på mig, och såklart får jag sota för det ganska så snabbt, dvs fick ganska ont i fötterna och det var inte kul längre ute. Måste köpa kortare klackar eller börja gå i ballerinas eller ngt. Killar förstår ju inte heller varför vi klagar så mkt ang skorna, de borde pröva själva att gå i högklackat en hel kväll så får vi se vad de säger sen right?:)

igår så hade vi en liten bakisdag/sol i parken som avslutades med söndagsmys i soffan med film och popcorn...

Idag var det tänkt att claudio skulle åka in till skolan och plugga hela dagen men han börjar bli lite sjuk (halsont) så han stannade hemma, blev det ngt plugg här hemma då? nepp, vi hade duell i RUMBLE Istället haha. Det roliga är ju att jag har vunnit över honom 2 ggr i TYSKA! Hur dålig är han då egentligen? mohaha


Claudio stack precis till gymmet så jag ska passa på att kolla gårdagens avsnitt av BB och sen ska vi laga supergod mat :)! ha en trevlig måndagskväll, det ska jag försöka ha, väntar även spänt på att tentaresultat som jag nästan är säker på blir ett U men någonstans inom mig hoppas jag på högre makter denna gång haha, vi får väla se hur det blir med den saken.! Hejpa

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback