Påväg hem till familjen.

Babe åkte nyss med tåget på väg till stockholm-arlanda och sedan vidare hem till basel igen. Bara för att jag vet att jag sak dit om 6 dagar så känns det inte lika jobbigt som om jag skulla ha väntat i veckor. Haft 10 underbara dagar tillsammans och jag ser fram emot att åka tillbaka till basel. Hoppas på fint väder, igår hade de haft 28?!?! Grader där !!

Är påväg hem till bettna nu iallafall, ska bli skönt att komma hem lite faktisk men måste även plugga en hel del då vi har tenta på tisdag:/ väntar även på svar från den andra tentan jag skrev förra veckan, räknar med ett stort U för det gick åt helvete rent ut sagt! Jaja bara att försöka bita ihop och plugga plugga på:)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback