Trött men kan inte sova

Har ni känt ibland att ni är för trötta för att kunna somna? Akn man ens vara föör trött för att sova? Hallå liksom? Anledningen till varför jag har svårt att sova ibland är att jag tänker waay to much. Ligger och tänker på allt mellan himmel och jord och när jag inte gör det så hoppas jag att någon ska spela sin tur på rumble så att jag kan koppla bort tankarna en stund och kanske då kan som somna lättare... Jaja får väl räkna får eller ngt som verkar funka (naat). Känns iallafall skönt att vara hemma hos familjen igen, är lite trött på att bo,vara, äta, leva ensam... Kommer längta ihjäl mig innan claudio kommer om 4 veckor:( varför är jag inte skitrik så att jag kan åka när jag vill liksom?;) livet vore en aning lättare då right?

John blund kallar, hejsvejs ( ang bilden, fråg mig inte vad vi gör. Fanny leker kille och jag är allmänt muppig)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback