Schweiz

Hej hâ! Sitter i Claudios lägenhet medans han har föreläsningar i skolan mellan 12-18 idag sâ jag passar pâ att plugga inför tentan och tvätta. Idag är det redan torsdag sâ min vistelse här är snart över...
 
Sâ vad har vi gjort de senaste dagarna? Egentligen inget speciellt förutom att plugga ganska mycket, gâtt runt pâ messe (marknad med massa olika stând, mat, godis, karuseller osv). Njutit av varandra sällskap helt enkelt. 
Imorgon ska vi ut med nâgra bekanta till Claudio och lördagen bestâr av att vara bakis säkerligen och middag och mys hos hans föräldrar. Söndagen bli lugn med middag med vänner innan jag âker tillbaka till serige pâ mândag... Sen dröjer det en mânad igen innan jag kommer tillbaka, men dâ stannar jag lite längre. 
 
Känner mig ganska sâ omotiverad tll att plugga nu och känner hur paniken reser sig i halsen pâ mig. Mâste försöka sortera, rensa ut och börja. Fast ändâ ska det bli skönt att ha vanlig skola igen och slippa gâ upp kl 05.20 varje dag!!
 
Nej nu ska jag ta tag i Farmakoterapin och rensa ut allt jag mâste göra !! :D
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback