HEJ!

Jag kan ju inte direkt skryta med bra uppdatering från mitt håll här på bloggen men det har helt enkelt funnits saker som gått före på listan som exempel praktiken, kattungar och pojkvän. Ja ni, vart ska man börja? Praktiken har nästan gått halvvägs (lite mindre) har lärt mig massor, misslyckats, lyckats gjort saker som jag inte trodde jag skulle göra, sett förlossning osv. Kattungarna växer och växer och det är superkul att se att de mår bra äntligen :)!
Claudio har varit här, åkte hem idag! :( vi har hunnit med ganska mkt, att fira 1 år <3, vart på tropicarium vid kolmården, claudio har hängt med bror o jaga, vi har firat min födelsedag (som var igår) vi har fotat massor med claudios nya superduper bra kamera som jag oxå skulle vilja vara ägare till! Som sagt, idag åkte han hem igen till sig och till sin verklighet. Det kändes inte lika jobbigt att säga hejdå, men nu börjar det komma ifatt en, nu ska man själv försöka fokusera på sig och sin verklighet, skolan och allt runtomkring. Han kommer tillbaka om en månad och det känns som en evighet! hoppas verkligen att tiden flyger iväg iochmed praktiken och allt runtomkring.! Sen åker vi tillbaka till Basel tillsammans, första gången vi sitter på ett plat tillsammans! ÄNTLIGEN! HAHA
 
Idag är det en mördarvecka på praktiken, jobbar tis-lördag och sen ledig en dag och sen påt igen. Samtidigt på det ska seminarium göras och tenta osvosv.
Nu är jag själv hemma i Stigtomta då Kenny, Therese och Anton ska till lindköping imorgon på fotografering och det känns sådär att vara själv i ett stort mörkt hus.... Men men.
 
Ska kolla x-factor sen och plugga tyska!
 
Här kommer lite bilder från senaste veckorna

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback