Tillbaka till Eskilstuna...

Hej, hur mår ni? Jag sitter i soffan hemma i min lägenhet som en zombie som inte vet vad hon ska börja med. Jag kom hem till eskilstuna runt 12.30 idag och sen gick jag och handla.de lite nögvändigheter såsom mat bla. Det ekade i kylskåpet. Känns både skönt och förjävligt att vara tillbaka här igen. Såklart är det skönt att slippa bo i en resväska, ha sina egna saker och ett varmt sovrum ;) Men att slippa vara ensam hemma hela tiden, att ha en superduper glad bebis som man kan busa med som alltid får en på bra humör eller mysiga tv kvällar med godis tillsammans med Therese och Kenny, och lilla Anton med såklart, går framför detta må jag säga. Iallafall för tillfället. Och praktiken då! Gud så bra det kändes nu sista tiden och det var lite vemodigt att åka hem och tillbaka hit, började precis komma in i allt, trivas riktigt bra och få vänner och människor som man verkligen klickade med! De frågade om jag var intresserad av att jobba hos dem i sommar men jag ska ju ev åka bort halva sommaren till Spanien och de vill helst ha någon som kan jobba båda sommarperioderna... GUD så kul det hade vart, och med Linda som oxå var student där som jag verkligen klickade med... Verkligheten är allt bra jobbig ibland att fejsa.
 
Men men nu är jag hemma igen iallafall och jag är skit trött, får packa upp och ta tag i saker imorgon efter jobbet (7-14), Nu ska jag bara smälta maten, vänta på x-factor och ställa mig på min alldeles egna crosstrainer och sen ta en skön dusch innan jag däckar i sängs.
 
På Måndag börjar en ny praktikplats och det känns sådär att behöva börja från början IGEN! Jaja.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback