Träningsverk och livsfrågor.

Hej, idag är det tisdag och imorgon onsdag, fan vilken smarthöna jag är. Kom hem från ett core+attacken (konditonspass) som jag åkte iväg på med sara och Anneli och snacka om att jag är mörbultad, känns som någon slängt in min i torktumlaren och satt på full effekt...Normalt sätt får man träningsverk typ andra tredje dagen... Jag kan inte röra mina ben och det har gått sisådär 2 timmar. Bra jobbat Helene!
 
Annars då?
Sitter och lyssnar på bra men deprimerande sånger som bara får mig att gråta och tänka på saker som jag inte borde tänka på. Livet är ibland orättvist, förjävligt, sorgset, ett helvete men det kan även vara ett paradis och en himmel. Just ikväll är jag på den mörka sidan tror jag. Hoppas att morgondagen ser ljusare ut och jag ska upp kl 9 för att tvätta. Sen iväg på praktik hela em-kvällen. Lagom sugen? Nepp inte ett jävla skit...
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback