död.se

kl är halv 8 och jag är HELT JÄVLA DÖD. Haft praktik nu i tre dagar och det är väldigt väldigt mycket information att ta in, bearbeta och försöka förstå och sortera. Idag har jag iallafall lärt mig hur man tar ut en kateter, likaså ta in en. Det är mycket att tänka på men egentligen inte speciellt svårt... Imorgon åker jag hem till eskilstuna igen och på lördag är det jobb, vilket jag faktiskt ser fram emot, saknar mina tanter på måsta äng. Therese är och planerar möhippa så jag passade på att göra lite hushållssysslor såsom damsugning, torka golv, tvätt, damm, bad av katt och unge! ;)
 
Ska bli riktigt skönt att sova ut imorgon (tills kl 8?!), har gått upp 05.20 nu de senaste två dagarna och man blir riktigt trött faktiskt. Imorgon ska jag träffa min käre vän sanna cangren som jag inte träffat på jag vet inte HUR länge! även det ska bli väldans kul, kl 14 tar jag bussen hem till eskilstuna och jag ska försöka få på mig springskorna och ta mig igenom 5,3:an. Har inte tränat på väldigt länge nu och det börjar jag märka. Ska kanske gå ner i källaren nu en sväng, kolla på tv och ställa mig på crosstrainerna en halv timme sen ta en dusch och hoppa i bingen! låter som en bra plan, den kör vi på så hörs vi så småningom!:D
 
här är de nyaste bilderna från spanien!
 
                
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback