hej på er!

Hej jag tittar in en snabbis :) Här är allt bra, har landat i eskilstuna idag och kommer stanna här tills onsdag då jag och babe åker tillbaka till stigtomta då jag kör igång med praktiken igen. Har lite "minisemester" nu. Så galet skönt. Denna vecka har gått fort men varit riktigt stressig och tagit fysiskt på mig, är galet trött och min förkylning går aldrig över! Blir tokig. Jag har fått göra och lärt mig massor på praktiken faktiskt på bara dessa två veckor. Har satt kateter, tagit blodprov, tagit pvk (misslyckades dock första gången) dragit ur pvk, satt dropp, dragit ur katetrar, osvosv. Listan är faktiskt rätt så lång... Jag börjar trivas där!
 
Annars då? Idag fick jag hem en ny soffa! ÄNTLIGEN asså. den är stor med divan, skinn och man kan sitta fler än 3 personer haha så jag kan äntligen bjuda över folk utan att oroa mig över hur och vart vi ska sitta :) Den passar väldigt bra i mitt vardagsrum och nu är jag nästan nöjd med hur det ser ut här. Alla bilder jag har framkallat från spanien är hemma nu och jag ska försöka göra ngt fint med dem :)
vet inte riktigt vad jag ska skriva, har varit så dålig på att uppdatera under tiden jag haft praktik så jag vet inte vad jag ska skriva... Claudio kommer på måndag iallfall och jag är superglad över det, inte setts på ett tag nu och han är här över vår 1-års dag och min födelsedag!:) yey.. Nu ska jag fortsätta med criminal minds och skrämma mig själv mohah!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback