SÖNDAG!

Hej och godmorgon (em) vaknade för en timme sen. Sitter och kollar på masterchef USA eller vad det heter medans jag försöker få i mig ngt att äta. Usch har lite ångest om jag ska vara ärlig över att det är måndag imorgon och över att skolan börjar igen. VART tog sommaren vägen, shit vad fort den försvann det här året...Fick en bra avslutning på min sommar med en väldigt bra semester men ändå, hallå...
 
Ska packa ihop lite kläder och saker inför jag flyttar in 8 veckor hos Kenny och Therese och lilla Anton! :) Praktiken börjar på tisdag och ioch med det allvaret igen... GAH. LÄngtar redan tills nästa sommar :P
 
Om 2 veckor kommer min man hit också så ännu något att se fram emot :)!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback