människans bästa vän

En sak som jag börjat tänkt på är att vår katt Molly, hon är som en svans efter mig. Hon är i stort sätt alltid i mitt rum, sover hos mig om nätterna och följer efter mig när jag är hemma. Vad kan det bero på egentligen? jag tycker verkligen hon är urcharmig som gör så. Är det inte sött? Hon är verkligen en speciell katt!
 
Som jag skrev tidigare för några veckor sen ang vad jag vill bli, så har jag ytteligare börjat tänk om, fast i samma bana. Jag har tänk på att kanske bli hundpsykolog ( coach för de som behöver hjälp med deras olydiga hundar ) eller En sån som lär ut blindhundar,knarkhundar, bombhundar osv. Ni fattar vinkenl va?
Det är nått som jag tror är grymt jävla roligt, man ska ju brinna för sitt jobb eller hur???
Jag skulle aldrig i hela mitt liv utbilda mig till nått som jag verkligen vantrivs med, jag tjänar hellre några kronor mindre har den inställningen att jobbet är bland det roligaste som finns!!!

vad har ni för framtidsplaner!?? dela gärna med er så kanske jag kan få fler ideér :)

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

söt blogg :)

Postat av: Emelie Talvis

söta :)

2008-11-13 @ 20:40:14
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fattar du om hundar egentligen?

2008-11-18 @ 16:50:32

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback