Efter regn kommer solsken...

Godermorgen. Gick upp vid 12 idag riktigt skönt med tanke på att man inte somnade närmare 4 i morse.
Kvällen igår blev godkänd. Men riktigt tråkiga människor där tycker jag. Eller kanske berodde det på att man inte var lika packad som alla andra!?!
Är det verkligen så att man inte kan ha kul utan att supa skallen i småbitar? tänk om alla på krogen var nyktra, då skule syftet verkligen vara att bara träffa kompisar och umgås medans det nu mer verkar varaen tävling om vem som dricker mest och vem som blir utkastad fortast av fadde.. eller nått. Har kommit på att det här med krogen inte är så jävla kul som jag tyckte i början av min 18-års karriär. Kanske början man bli vuxen?
blir bara så less på alla äckliga fulla människor som glor och säger osmakliga saker som får en att hoppa på dem och slå dem i huvudet med en stekpanna! usch!

Iallafall, dagens planer blir att åka hem till skogarna och käka med familjen, kanske blir det grillning, vem vet. Vore gott isnfl. Blir första för i år då. Har riktigt ont i munnen då jag spände tandställningen igår så jag vet inte om jag är kapabel till så mycket tuggande men det blir nog bra i vilket fall. Kan vell alltid drick coca cola ;) höhö

Ska försöka njuta av det fina vädret,  har inte ens kollat ut genom fönstret än. Är det sol eller regn? spännande


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback