ett evigt sökande

Är trött på att söka jobb nu och att aldrig få svar. Känns som att allt på den fronten skiter sig och det jobb som jag trodde skulle bli av skiter sig även det. Ska söka ett antal jobb imorgon. Får väl se vad man får för svar på det. Nej vi har fullt, eller nej vi söker inga för tillfället blablablablaa samma visa varje gång. Det handlar om att ha kontaktkretsar...

HUR ska man kunna finansiera sig efter man slutar skolan, måste man välja pluggandet ( om man kommer in ) Även fast jag inte alls över huvud taget är inställd eller vill det.
Det finns ju en del människor som får allt betalt för sig av sina föräldrar, bortskämda som fan. Kanske tur för dem, kanske inte. För vem ska betala räkningarna och allt annat som kommer därtill när man väl skaffar eget?

Detta problem blir bara större och större nu när dagarna närmare sig med storsteg, samtidigt som det är så himla mkt som ska göras, bla massa i skolan.. :(

Nej nu ska jag gå och lära mig lite mer gitarr och få tankarna på annat håll...

PUSS


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback