fågeljävel

Var nyss ute och hoppa på soptunnan så att inte kråkjäveln skulle riva upp påsarna, ännu ett tecken på att man bor ute på vishan, och här ska jag tala om ytterligare en sak: Gissa vad jag har gjort idag innan middagen, det rivs är långt och tungt..
Hmm jo släpat ris från träd som var nedsågat som robban ska köra till majbrasan imorgon bitti, så det var bara att lyfta fram sina starka muckler och börja släpa...

bara lite ris ju kanske ni tänker, inte så farligt men joho ni, det var svintungt och hur mycket som helst. Blev lite irreterad efteråt då det gick åt helvete, det tog tid och så rev de jävla taggbuskegrenarna mig, satte sig fast på byxorna och ville inte släppa haha

Men nu är jag gladare då jag nyss tog en varm skön dusch och smörjt hela kroppen med body lotion. Ska egentligen skriva klart mitt låånga idrottsarbete men orkar inte. Jag är en tidspessimist och lämnar alltid in i tid, men jag måste tyvärr bryta den vanan nu :( buhu

lite bilder bjuder jag på :)



alla säger att deras egen hund är den sötaste och snällaste, men där har ni fan fel allihopa haha
den här varelsen gör inte en fluga förnäm och älskar alla människor! lägger sig på rygg så fort man säger åt honom eller när han vill ha lite kärlek


som niii ser :)



mupp jag är, men det bjuder jag på :D


så söt :) höhö skojja


måste skaffa en större garderob, hatar egentligen oordning, men vad ska jag göra

Kommentarer
Postat av: michelle

Jag har just nu en tävling på min blogg där man kan vinna ett stilrent peace armband! Kika in om du är nyfiken :)

Kramis!

Postat av: H A I D I J A K O B S S O N ♥

Hallå, hoppas du haft en fin dag :)

2010-04-29 @ 21:19:13
URL: http://haidis.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback