godmorgon sunshines :)

Vaknade 20 över 10 av att robban och kenny är uppe på garaget och spikar. Kunde inte somna om så det var bara att palla sig upp och äta frukost! :D satt fint med macka och ett glas vatten.

Idag har jag inga planer alls för dagen förutom att jag tänkt plugga lite inför högskoleprovet imorgon... kommer vara körd mer eller mindre, men jag ska försöka se det som en kul grej och inte pressa mig själv, det är då det går åt helvete... Det får gå som det går helt enkelt! :) 

Invigde minne nya kuddar som jag köpte på IKEA i tisdags, 15 kr styck ahah. Fast dock så var de inte lika sköna som mina gamla tegelstenar... men det är vell en vanesak antar jag hih

over and out puss

Kommentarer
Postat av: Lexi

Lycka till på provet! :D


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback