goofy bilder

haha tror goofy betyder knasigt eller nått liknande, haha eller isnfl så döper jag det till det!

iallafall dax för lite pictures :)


den där ggn jag berättade att jag var tvungen att baka sockerkaka med dingelmjöl. Smakade lite matbröd om kakan, men den slank ner fint tyckte iallafall J! haha

monsterpillerna som jag var tvungen att äta för att bli av med inflammationen i tandköttet! inte kul alls. NU börjar det bli bra.. efter lite mer än 2 veckor. Kan äntligen tugga fast föda utan att äta upp mig själv inifrån.. typ

leggi leggi

gammal bild, liten och smal... om ändå ;) hehe

toans bästeste vän, eller?!?


aaaaaaa nej nu dax att plugga! skärpning...vet helt cp bilder, men sån är jag! :)



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback