goooodmorgon bloggen!

Kände inte för att gå till skolan idag så jag stannade hemma. Hade bara en lektion, eller har kanske man ska säga eftersom den inte börjat än, heh. Haft ont i huvudet hela natten typ, kanske var det för att jag låg och snyfta till filmen " i am sam " sorgligt.
Iallafall så bestämde jag mig för att vara hemma och sova ett litet tag till och sen sätte igång med idrottsrapporten! Det är fint väder idag, känns som evigheter sen så jag kanske ska passa på att gå en sväng med hunden innan det börjar att regna.!?!? :D
Blir kort vecka för min del för imorgon blir det inte heller skola eftersom vi ska till sthlm, eller jag ska dit på ett möte, så det blir bara skola ons, tors och fre och på fredag är det valborg! :D

 

skönt att slippa skolbänken!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback