hundsugen

Att jag alltid älskat djur och då speciellt hundar är nog nått som alla vet, eller iallafall de som känner mig.! så fort jag ser en hund: åhh kolla vilken söt haha madde brukade pika mig för det förut aha, men kan inte låta bli sååå sööt ! ;) haha

Iallafall så vill jag skaffa en egen hund. Milou våran lilla prins här hemma är ju rosis hund ( allas )
men jag är sugen på att skaffa en egen. Kommer inte göra det så länge jag bor hemma eller kanske inte än på ett bra tag, men är ändå grymt sugen. Jag har kollar på raser som tilltalar mig, och de hundarna är; boxer, amstaff, flatcoated retriver mm...
Men alla hundar har ju sina för och nackdelar... Tycker alla hundar är fina, nästan, förutom de med dreds och de som ser ut som golvmoppar. De är det bara synd om, men alla har ju sin egen charm ;) haha.
Kanske när jag blir äldre, har med tid, jobb och kanske hus/lägenhet, då kommer jag definitivt skaffa en !:)




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback