sådär nere

Det ilar i mina tänder när jag dricker te med ananas och citrussmak. Kanske är det för att det är varmt eller för att mina tänder/min mun är helt fuckad just nu. Har så ont i munnen och pencillinet verkar inte värka lika fort som jag tycker att det borde... så fort jag stänger munnen eller tuggar så biter jag mig själv i tandköttet! (Y) hurra för ännu ett misslyckande...

Guud vad jag är rastlös, har verkligen ingen att göra, men det är samtidigt ändå så skönt. Behöver vara för mig själv just nu känner jag. Men hittar ändå ingen intressant att göra vid datan, men ändå sitter jag här, kanske är det för att det bara är skit på tv:n fram till klockan 8? Fattar inte riktigt vad de som sitter vid datan hela dagarna egentligen gör? visst de töntarna som sitter och spelar WOW och massa annat skit, de har säkert fullt upp, men annars? sitter man och porrsurfar och drar sig lite i masken då eller? hmm

Ibland förstår jag mig inte på teknikens värld, FB, blogg, osv är väl kul, men sen då?


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback