Ta mig härifrån

Godmorgon bloggen, eller ska man kanske säga eftermiddag? Varit en hektisk morgon som bestått av intensivt svenska skrivande, argumentationsanalys (Y). Vår lärare är cp för övrigt och alla hatar henne. Hon beter sig som om vi är kriminella och att det ska vara knäpptyst och ordning i klassrummet! palla.
Sen kom kristina och sa att vi ska lämna in ett reflektionsdokument som skulle vara inne i går! kul bara att sätta i gång att skriva vilket jag gjorde. Orkar inte ha ytteligare en sak som ligger och gnor. Så jag skrev precis klart det och om det är bra eller inte orkar jag inte reflektera över.

en sak som jag däremot orkar reflektera över är att jag just nu i detta nu känner en stor besvikelse över en del saker. Känns tungt både men skolan och allt som kommer därtill. O-r-k-a-r-i-n-t-e-m-e-r!

idag ska jag åka med skitungarna och simma föressten! ahah blek som man är, vågar ju inte visa mig nästan hahaha

Kommentarer
Postat av: Jag

Hey. Jag har nyligen startat upp en lite annorlunda stil-blogg. Kika gärna in!


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback